Δείτε πώς στηρίζει τον αγώνα κατά της COVID-19 η Gillette. Μάθετε περισσότερα
close

Αναδεικνύοντας τον καλύτερο εαυτό της κοινωνίας μας

Αναδεικνύοντας τον καλύτερο εαυτό της κοινωνίας μας

Η Gillette δεσμεύεται να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για κάθε άνδρα, σε κάθε ηλικία και στάδιο στη ζωή του, να αναδείξει τον καλύτερο εαυτό του. Το όραμά μας είναι να προσφέρουμε εκπληκτικές εμπειρίες περιποίησης της τριχοφυΐας του σώματος, ενώ ταυτόχρονα κάνουμε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος για τις επόμενες γενιές. Ως ηγέτης στα προϊόντα περιποίησης τριχοφυΐας σώματος, γνωρίζουμε τη σημασία μιας ισχυρής κληρονομιάς. Γι’ αυτό τα κοινωνικά και περιβαλλοντικά προγράμματα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι σε όλα όσα κάνουμε. Θέλουμε τα προϊόντα μας να εξυπηρετούν και να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό σήμερα, αύριο και μελλοντικά.

Κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων εποχών, η Gillette ενισχύει τις προσπάθειές της για να παίξει αξιόλογα τον ρόλο της, προστατεύοντας την υγεία και την ευημερία των εργαζομένων της, εξυπηρετώντας τους καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο που στηρίζονται στα προϊόντα της, υποστηρίζοντας τους εργάτες, τους οργανισμούς αρωγής και τις κοινότητες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτής της παγκόσμιας πανδημίας.

Δεν γνωρίζουμε πόσο θα διαρκέσει αυτή η κρίση, αλλά γνωρίζουμε ότι η αφοσίωση και η αντοχή των γενναίων επαγγελματιών υγείας και διασωστών θα διαρκέσει πολύ περισσότερο. Το ίδιο θα διαρκέσει και η δέσμευσή μας στη συνεχιζόμενη υποστήριξη και εξυπηρέτηση αυτών, των καταναλωτών και των κοινοτήτων που δραστηριοποιούμαστε με όποιον τρόπο μπορούμε. Μάθετε περισσότερα για την ανταπόκριση της Gillette στην πανδημία του COVID-19.

Μάθετε περισσότερα για την ανταπόκριση της P&G Corporate στην πανδημία του COVID-19.

Είμαστε ιδιαίτερα αφοσιωμένοι στις κοινότητες σε ολόκληρο τον κόσμο στις οποίες ζούμε και εργαζόμαστε και, εδώ και δεκαετίες, έχουμε υποστηρίξει αυτές τις κοινότητες με μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που κάνουν μεγάλη διαφορά στις ζωές των μη προνομιούχων. Μερικά από αυτά τα προγράμματα περιλαμβάνουν την παροχή ισχυρών προτύπων για τους νέους ανθρώπους, ενώ άλλα βοηθούν στην παροχή στέγης σε άστεγους ή την παροχή φροντίδας για την τρίτη ηλικία.

Είμαστε επίσης στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξουμε το κίνημα «Movember» για να προωθήσουμε την ενημέρωση για τα κοινωνικά ζητήματα και τα ζητήματα υγείας των ανδρών.

Ό,τι καλύτερο για τον άνδρα

Από τις αρχές της, η Gillette επιδεικνύει τη δέσμευση στο να βοηθά τους άνδρες να δείχνουν, να αισθάνονται και να είναι ό,τι καλύτερο μπορούν.

Αυτή η δέσμευση εκπληρώνεται μέσω του σκοπού της επωνυμίας που δίνει έμπνευση σε ό,τι κι αν κάνουμε: «Περιποίηση τριχοφυΐας για την επόμενη γενιά ανδρών». Για αυτήν την επόμενη γενιά ανδρών, αυτό σημαίνει τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αντίκτυπου και την υποστήριξη ανθρώπων και προγραμμάτων που κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος.

Δωρεές

Τα τελευταία 15 χρόνια, έχουμε προσφέρει πάνω από 50 εκατομμύρια δολάρια σε αυτούς τους σημαντικούς τομείς.

Ό,τι καλύτερο για τον άνδρα

Το 2019, κυκλοφόρησε η καμπάνια μας «Ό,τι καλύτερο για τον άνδρα», με σκοπό να εμπνεύσει, να επιμορφώσει και να βοηθήσει άνδρες όλων των ηλικιών να πετύχουν ό,τι καλύτερο μπορούν και να γίνουν πρότυπα για την επόμενη γενιά.

Λήψη ουσιαστικών μέτρων

Δεσμευόμαστε να προσφέρουμε πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια ανά έτος για τα επόμενα τρία χρόνια στις ΗΠΑ, με σκοπό τη συνεργασία με ισχυρούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς-συνεργάτες, με τους οποίους θα βοηθήσουμε να εμπνευστεί η νέα γενιά να γίνει η καλύτερη που μπορεί.

Παγκοσμίως

ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

Φτιαγμένο από αυτό που έχει σημασία

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Gillette κυκλοφόρησε τη «Made of What Matters», μια καμπάνια που έχει ως στόχο να εμπνεύσει τη νέα γενιά ανδρών, δείχνοντάς τους ότι υπάρχει ένας κώδικας κανόνων που διέπει το ποδόσφαιρο, αλλά και τη ζωή, ο οποίος καθορίζει τα σημαντικά χαρακτηριστικά που έχουν οι άνδρες, τόσο εντός όσο και εκτός του γηπέδου, ώστε να δείχνουν πάντα την καλύτερη πλευρά τους. Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα σύντομο βίντεο που επισημαίνει τις αξίες που καθοδηγούν τη συμπεριφορά του παγκόσμιου ambassador Raheem Sterling, τόσο εντός όσο και εκτός του γηπέδου, οι οποίες τον κάνουν έμπνευση και πρότυπο για όλους. Αυτή η συνεχιζόμενη δέσμευση περιλαμβάνει, επίσης, μια συνεργασία με τον φιλανθρωπικό εκπαιδευτικό οργανισμό Football Beyond Borders (FBB), που βοηθά περισσότερους νέους ανθρώπους προσφέροντας έμπνευση, ευκαιρίες και την υποστήριξη που αυτοί χρειάζονται για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητές τους.

ΙΣΠΑΝΙΑ

Χρειάζεται κουράγιο να είσαι ο εαυτός σου

Στην Ισπανία, κυκλοφόρησε η καμπάνια μας «Hay Que Ser Muy Hombre» («Χρειάζεται ένας αληθινός άνδρας») που δίνει νέα μορφή στην ισπανική παροιμία που λέει ότι θέλει κουράγιο να είσαι ο εαυτός σου. Η καμπάνια θα περιλαμβάνει, επίσης, εκπαιδευτικά θέματα που θα επιτρέπει στους καθηγητές γυμνασίων, λυκείων, αλλά και πανεπιστημίων να κάνουν συζητήσεις με εφήβους σχετικά με την αρρενωπότητα. Το πρόγραμμα θα προσφέρεται σε πάνω από 300 σχολεία και σε πάνω από 20.000 εφήβους.

ΡΩΣΙΑ

Ο καλύτερος άνδρας είσαι εσύ

Στη Ρωσία, η Gillette κυκλοφόρησε τη «Ο καλύτερος άνδρας είσαι εσύ», μια καμπάνια που βασίζεται στην ιδέα ότι κάθε άνδρας μπορεί να είναι ήρωας μέσα από τις καθημερινές του ενέργειες. Η πρωτοβουλία περιλάμβανε μια δωρεά, με ονομασία «Γίνε ο ήρωας της νέας γενιάς», μέσω της οποίας ένα ρούβλι από την αγορά κάθε προϊόντος Gillette γινόταν δωρεά στα Παιδικά Χωριά SOS, έναν οργανισμό που προσφέρει υποστήριξη σε ντόπια μη προνομιούχα παιδιά και τις οικογένειές τους. Ως αποτέλεσμα, η Gillette Russia έχει προσφέρει σημαντικές δωρεές στα Παιδικά Χωριά SOS, συμβάλλοντας στη χρηματοδότηση εργαστηρίων για αθλήματα και την χρηματοδότηση για την κατασκευή και την ανακαίνιση γηπέδων στα Παιδικά Χωριά σε όλη τη Ρωσία.

ΙΝΔΙΑ

Επανακαθορίζουμε τα στερεότυπα των φύλων

Το #BarberShopGirls #ShavingStereotypes είναι ένα βίντεο που δημιουργήσαμε, το οποίο αφηγείται την ιστορία δύο κοριτσιών που είναι γνωστά με το όνο «Οι μπαρμπέρισσες της Ινδίας», οι οποίες εμπνέουν την επόμενη γενιά ανδρών, επανακαθορίζοντας τα στερεότυπα των φύλων. Επεκτείνουμε επίσης το «Safalta Apni Mutthi MeinGuard», ένα πρόγραμμα που κυκλοφόρησε πάνω από τρία χρόνια πριν και εφαρμόστηκε σε 5.000 κολέγια και πανεπιστήμια, για την παροχή πρακτικής εκπαίδευσης στη συγγραφή βιογραφικού σημειώματος, στις δεξιότητες συνεντεύξεων και τις γνώσεις για το πώς να επιτύχουν στον επαγγελματικό κόσμο.

ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ

Στη Νότια Αφρική, δύο στα τρία παιδιά μεγαλώνουν χωρίς τον πατέρα τους, με πολλά παιδιά να μην έχουν τη δυνατότητα να απευθυνθούν στον πατέρα τους για συμβουλές. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο να είναι οι γυναίκες – μητέρες, γιαγιάδες, θείες και αδερφές – αυτές που αναλαμβάνουν πολλούς ρόλους ταυτόχρονα. Για να γιορτάσει την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στη Νότια Αφρική, η Gillette απέτισε φόρο τιμής στις γυναίκες που μεγαλώνουν την επόμενη γενιά των ανδρών της Νότιας Αφρικής με ένα βίντεο που αφηγείται την ιστορία της Gogo (γιαγιάς) Nozizwe και του εγγονού της Akhona. Η Gillette South Africa συνεργάζεται, επίσης, με τη The Character Company, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό του οποίου τα προγράμματα καθοδήγησης καθοδηγούν νέα αγόρια στο πώς να γίνουν οι καλύτεροι άνδρες που μπορούν.

ΚΑΝΑΔΑΣ

Πρώτο ξύρισμα

Στον Καναδά, κυκλοφορήσαμε το «Πρώτο ξύρισμα», ένα φιλμ μικρού μήκους που περιγράφει την πρώτη εμπειρία ξυρίσματος ενός διεμφυλικού άνδρα, με τη βοήθεια του πατέρα του. Η κυκλοφορία αυτής της διαφήμισης κανονίστηκε να συμπέσει με το Inside Out Film Festival του Τορόντο, στο οποίο η Gillette ήταν χορηγός και μπορούσε να παρουσιάσει το βίντεο πριν από κάθε προβολή ταινίας.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ

Προστασία του
πλανήτη μας