

Αναδεικνύοντας Τον Καλύτερο Εαυτό Της Κοινωνίας Μας

Παγκοσμίως
ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
Φτιαγμένο από αυτό που έχει σημασία
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Gillette κυκλοφόρησε τη «Made of What Matters», μια καμπάνια που έχει ως στόχο να εμπνεύσει τη νέα γενιά ανδρών, δείχνοντάς τους ότι υπάρχει ένας κώδικας κανόνων που διέπει το ποδόσφαιρο, αλλά και τη ζωή, ο οποίος καθορίζει τα σημαντικά χαρακτηριστικά που έχουν οι άνδρες, τόσο εντός όσο και εκτός του γηπέδου, ώστε να δείχνουν πάντα την καλύτερη πλευρά τους. Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα σύντομο βίντεο που επισημαίνει τις αξίες που καθοδηγούν τη συμπεριφορά του παγκόσμιου ambassador Raheem Sterling, τόσο εντός όσο και εκτός του γηπέδου, οι οποίες τον κάνουν έμπνευση και πρότυπο για όλους. Αυτή η συνεχιζόμενη δέσμευση περιλαμβάνει, επίσης, μια συνεργασία με τον φιλανθρωπικό εκπαιδευτικό οργανισμό Football Beyond Borders (FBB), που βοηθά περισσότερους νέους ανθρώπους προσφέροντας έμπνευση, ευκαιρίες και την υποστήριξη που αυτοί χρειάζονται για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητές τους.
ΙΣΠΑΝΙΑ
Χρειάζεται κουράγιο να είσαι ο εαυτός σου
Στην Ισπανία, κυκλοφόρησε η καμπάνια μας «Hay Que Ser Muy Hombre» («Χρειάζεται ένας αληθινός άνδρας») που δίνει νέα μορφή στην ισπανική παροιμία που λέει ότι θέλει κουράγιο να είσαι ο εαυτός σου. Η καμπάνια θα περιλαμβάνει, επίσης, εκπαιδευτικά θέματα που θα επιτρέπει στους καθηγητές γυμνασίων, λυκείων, αλλά και πανεπιστημίων να κάνουν συζητήσεις με εφήβους σχετικά με την αρρενωπότητα. Το πρόγραμμα θα προσφέρεται σε πάνω από 300 σχολεία και σε πάνω από 20.000 εφήβους.
ΡΩΣΙΑ
Ο καλύτερος άνδρας είσαι εσύ
Στη Ρωσία, η Gillette κυκλοφόρησε τη «Ο καλύτερος άνδρας είσαι εσύ», μια καμπάνια που βασίζεται στην ιδέα ότι κάθε άνδρας μπορεί να είναι ήρωας μέσα από τις καθημερινές του ενέργειες. Η πρωτοβουλία περιλάμβανε μια δωρεά, με ονομασία «Γίνε ο ήρωας της νέας γενιάς», μέσω της οποίας ένα ρούβλι από την αγορά κάθε προϊόντος Gillette γινόταν δωρεά στα Παιδικά Χωριά SOS, έναν οργανισμό που προσφέρει υποστήριξη σε ντόπια μη προνομιούχα παιδιά και τις οικογένειές τους. Ως αποτέλεσμα, η Gillette Russia έχει προσφέρει σημαντικές δωρεές στα Παιδικά Χωριά SOS, συμβάλλοντας στη χρηματοδότηση εργαστηρίων για αθλήματα και την χρηματοδότηση για την κατασκευή και την ανακαίνιση γηπέδων στα Παιδικά Χωριά σε όλη τη Ρωσία.
ΙΝΔΙΑ
Επανακαθορίζουμε τα στερεότυπα των φύλων
Το #BarberShopGirls #ShavingStereotypes είναι ένα βίντεο που δημιουργήσαμε, το οποίο αφηγείται την ιστορία δύο κοριτσιών που είναι γνωστά με το όνο «Οι μπαρμπέρισσες της Ινδίας», οι οποίες εμπνέουν την επόμενη γενιά ανδρών, επανακαθορίζοντας τα στερεότυπα των φύλων. Επεκτείνουμε επίσης το «Safalta Apni Mutthi MeinGuard», ένα πρόγραμμα που κυκλοφόρησε πάνω από τρία χρόνια πριν και εφαρμόστηκε σε 5.000 κολέγια και πανεπιστήμια, για την παροχή πρακτικής εκπαίδευσης στη συγγραφή βιογραφικού σημειώματος, στις δεξιότητες συνεντεύξεων και τις γνώσεις για το πώς να επιτύχουν στον επαγγελματικό κόσμο.
ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ
Στη Νότια Αφρική, δύο στα τρία παιδιά μεγαλώνουν χωρίς τον πατέρα τους, με πολλά παιδιά να μην έχουν τη δυνατότητα να απευθυνθούν στον πατέρα τους για συμβουλές. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο να είναι οι γυναίκες – μητέρες, γιαγιάδες, θείες και αδερφές – αυτές που αναλαμβάνουν πολλούς ρόλους ταυτόχρονα. Για να γιορτάσει την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στη Νότια Αφρική, η Gillette απέτισε φόρο τιμής στις γυναίκες που μεγαλώνουν την επόμενη γενιά των ανδρών της Νότιας Αφρικής με ένα βίντεο που αφηγείται την ιστορία της Gogo (γιαγιάς) Nozizwe και του εγγονού της Akhona. Η Gillette South Africa συνεργάζεται, επίσης, με τη The Character Company, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό του οποίου τα προγράμματα καθοδήγησης καθοδηγούν νέα αγόρια στο πώς να γίνουν οι καλύτεροι άνδρες που μπορούν.
ΚΑΝΑΔΑΣ
Πρώτο ξύρισμα
Στον Καναδά, κυκλοφορήσαμε το «Πρώτο ξύρισμα», ένα φιλμ μικρού μήκους που περιγράφει την πρώτη εμπειρία ξυρίσματος ενός διεμφυλικού άνδρα, με τη βοήθεια του πατέρα του. Η κυκλοφορία αυτής της διαφήμισης κανονίστηκε να συμπέσει με το Inside Out Film Festival του Τορόντο, στο οποίο η Gillette ήταν χορηγός και μπορούσε να παρουσιάσει το βίντεο πριν από κάθε προβολή ταινίας.