Για πάνω από 120 χρόνια, η Gillette βοηθά τους ανθρώπους να νιώσουν και να εκφράσουν τον καλύτερο εαυτό τους σε κάθε ηλικία και στάδιο της ζωής τους.
ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ
Οι νέοι χρειάζονται καθοδήγηση από κάποιον που μπορεί να βοηθήσει, να ακούσει και να τους υποστηρίξει.
76% των νέων που έχουν έχουν κάποιο πρότυπο συμφωνούν ότι νιώθουν περισσότερη σιγουριά για το μέλλον τους.
84% των νέων δηλώνουν ότι το να έχουν κάποιο πρότυπο μπορεί να τους βοηθήσει να δείξουν περισσότερη ενσυναίσθηση.
86% των νέων πιστεύουν ότι ένα πρότυπο μπορεί να τους βοηθήσει να είναι ο εαυτός τους.
Θέλουμε όλα τα αγόρια να γνωρίζουν ότι είναι εντάξει…
ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ
ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΑ
ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΣ ΤΙΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΣΟΥ
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΟΥ
Θέλουμε κάθε αγόρι να νιώθει ελεύθερο να εκφραστεί.
Βρείτε παρακάτω περισσότερους πόρους που έχουν σχεδιαστεί γύρω από τη δύναμη των σωστών προτύπων
ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΜΕΣΩ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Η Gillette υποστηρίζει προγράμματα ανάπτυξης ανδρών και νέων με τοπικές οργανώσεις όπως η Football Beyond Borders.
ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΜΑΣ
Ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες ανδρικών προϊόντων στον κόσμο, χρησιμοποιούμε την ισχύ μας για να τιμήσουμε παγκόσμια πρότυπα, να εμπνεύσουμε περισσότερους άνδρες να εμπλακούν και να αναδείξουμε τον «καλύτερο εαυτό των ανδρών» για την επόμενη γενιά
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
Τα τελευταία τρία χρόνια, έχουμε δωρίσει εκατομμύρια σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς σε ολόκληρο τον κόσμο, οι οποίοι διεξάγουν τα πιο ενδιαφέροντα και αποτελεσματικά προγράμματα με στόχο να βοηθήσουν άνδρες όλων των ηλικιών να εκφράσουν τον καλύτερο εαυτό τους. Παρόλο που συνεχίζουμε τις δωρεές, γνωρίζουμε ότι έχουμε ακόμη πολλή δουλειά μπροστά μας και προχωράμε προς αυτόν τον στόχο.
Απολαύστε ένα στενό ξύρισμα και υπέροχο στυλ, με αυτοπεποίθηση.
Πηγές
(1) Παγκόσμια έρευνα Gillette, πηγή: GFK brand Health Tracker, Global Average, 2021
(2) Έρευνα Equimundo GBI: https://www.equimundo.org/resources/breaking-free-from-boyhood-stereotypes-action-steps-for-parents-and-content-creators/
(3) Παγκόσμια έρευνα Gillette, πηγή: GFK brand Health Tracker, Global Average, 2021
(4-6) Έρευνα Gillette 2022 που διεξήχθη από την Dynata